Klachtenprocedure
Reactie- en hersteltijd
Wij vinden het belangrijk om vragen en/ of onvolkomenheden adequaat, snel en naar tevredenheid te beantwoorden c.q. op te lossen. Vragen en klachten worden op een werkdag binnen 24 uur beantwoord inclusief oplossingsvoorstel. Defecten, manco's en beschadigingen worden (evt. na retour van het product) binnen 4 werkdagen en zonder bijkomende kosten voor de ontvanger omgeruild/ toegestuurd. Voor garanties geldt dezelfde procedure.
Registratie en klachtenanalyse
Klachten worden - inclusief de voorgestelde volgactie (oplossing) - op naam, werkgever en klachtsoort geregistreerd in het klachtensysteem. De opdrachtgever ontvangt bij de evaluatie van het project (en op nog vast te stellen tussentijdse rapportagemomenten) een volledige klachtenanalyse en een totaaloverzicht van alle ontvangen klachten en klachtoplossingen.
Pakket niet ontvangen?
Niet bestelbare pakketten worden eveneens door ons geregistreerd. Wij koppelen dit dagelijks terug aan onze opdrachtgever. Via het track & trace systeem van PostNL kunnen wij te allen tijde achterhalen waar het pakket is. Mocht een medewerker contact met u opnemen met de melding dat hij geen pakket heeft ontvangen, dan traceren wij meteen waar het pakket is en indien nodig sturen wij een nieuw pakket op. Communicatie hieromtrent laten wij graag rechtstreeks met de medewerker verlopen, zodat u hier als opdrachtgever geen omkijken naar heeft. Uiteraard hoort deze service bij onze dienstverlening.
Logistiek proces voor te retourneren geschenken
Op elk verpakt geschenk wordt een geschenkbevestiging bevestigd met naast adressering van de klant en zijn/ haar geschenkkeuze de volgende tekst: De producten in dit pakket zijn door onze medewerkers gecontroleerd op kwaliteit en zorgvuldig verpakt. Mocht er desondanks breuk of schade zijn ontstaan tijdens transport, dan stellen wij het op prijs als u dat aan ons meldt. Eventueel beschadigde producten worden dan door ons omgeruild. Ook als u een vraag of een klacht heeft over het geleverde product kunt u contact opnemen met de klantenservice. Via het contactformulier kunt u op elk moment uw melding maken. Tijdens kantooruren kunt u bellen.
Klachten worden binnen 24 uur in behandeling genomen. Elke klacht en/ of retourzending wordt in het centrale klachtensysteem genoteerd. Uw medewerker krijgt uiteraard de mogelijkheid om het te retourneren pakket kosteloos terug te sturen aan ons antwoordnummer.
Garanties
In navolging van onze klachtenprocedure hanteren wij een garantietermijn van 24 maanden op technische - en kwaliteitsonderdelen van alle geschenken. Uw medewerker kan dus tot 2 jaar na ontvangst van het geschenk bij onze klantenservice terecht, mocht het geschenk onverhoopt niet meer naar behoren functioneren. Afhandeling van deze melding vindt in eigen beheer plaats. Medewerkers worden verzocht het product op te sturen naar onze klantenservice (gratis antwoordnummer) waarna de beoordeling van de klacht zal plaatsvinden. Als deze klacht gegrond is en binnen de gestelde termijn valt dan zullen wij onmiddelijk een nieuw product toesturen.